Victoria Falls is demoeite waard

13 september 2017 - Teteringen, Nederland

Gisteren werden we om 11.00 uur op gehaald door onze gids en chauffeur. Gids was een leuke lieve man die ons met een extra rugmassage ( slecht wegdek) naar zijn eigen dorpje bracht. Daar hebben we alle uitleg gehad hoe hun leven daar in alle eenvoud gaat. Het was gewoon privé bezoek, mochten overal fotos van maken. Hebben met de plaatselijke medicijnman in zijn praktijk gesproken. Was helemaal onder de indruk hoe hun leefde. Hij bracht ons weer terug naar de stad , waar hij ons bij een leuk restaurantje afzette  voor de lunch. Om 16.00 uur werden we weer afgehaald om onze laatste excursie van deze vakantie te gaan maken. En dat was de bootreis op de rivier die weer begon met Afrikaanse dansgroep. Daar werden we weer verwend met drankjes zoveel je wilde , van water tot wijn enz. En lekkere hapjes. Zatten op het bovendekmet weer prachtig uitzicht. Op een paar meter afstand waren op een gegeven moment wel 5 nijlpaarden die af en toe weer eens even boven water kwamen. En daar hebben we de zon on de rivier zien zakken. Zelfs Corrie ging hier voor haar foto toestel pakken, zo mooi. Dat was dus onze laatste extra trip in Zimbabwe. Nu vandaag gaan we weer aan de thuisreis beginnen in 2 dagen zo,n 1000 km rijden. Maar het is de moeite waard geweest. Ben Wel benieuwd naar onze nieuwe crew en mede reizigers. Nu ik ga weer stoppen Corrie slaapt nog en de wekker gaat zo af. Doei

1. Rob & Nanny:
    13 september 2017
    volgens mij komen jullie hierover niet uitverteld , als jullie weer thuis zijn. Jullie hebben een super mooie reis. Geniet er nog een paar dagen van , voor je het weet is het voorbij. ben benieuwd naar je reisverhalen en je prachtige foto's.
    Groetjes aan ieder.
  2. Ad en José Verschuren:
    13 september 2017
    Een goede terugreis jullie hebben veel gezien en veel te vertellen hebben over alles.
    Groetjes en nog even genieten.
  3. Gerrie:
    Wat een er varing Ans .
    Geniet er nog van
    Gr Gerrie
  4. Marianne:
    13 september 2017
    Volgens mij de reis van je leven Nog even genieten Het eind is in zicht Goede reis terug groetjes aan allemaal
  5. Berrie:
    13 september 2017
    Inderdaad nog ff genieten van de laatste dagen en alles goed laten indalen!
    Goede terugreis voor jullie allemaal en ik ben vol spanning van de verhalen en de mooie foto's, doei
  6. Ans:
    13 september 2017
    Nu nog een nacht slapen. Zitten nu nog buiten na te tafelen. En hebben net in het vliegtuig onze plaatsen gekregen. Morgen nog een lange dag 700 km rijden en dat met 80 km per uur en heel slechte wegen is dat een zware dag worden. Maar dat hoort er bij.. groetjes allemaal Ans
  7. Corrie:
    13 september 2017
    Wat een geweldige reis heb je gemaakt, Ans!
    Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Geniet nog even en een goede terugreis!