Victoria Falls-Botswana

11 september 2017 - Outjo, Namibië

vanmorgen ging de wekker, 5,45 uur. Dus vroeg er uit( zoals gewoonlijk). Maar het was de moeite waard. We zijn net terug van de Victoria watervallen, was weer geweldig. Nu net op onze kamer van een prachtig hotel, waar we vanavond afscheid nemen met een diner,van een gedeelte van de groep, die nog andere dingen hier gaan doen . En ook van onze crew. Vanaf morgen hebben we dus een andere crew. Het is hier prachtig zit dit op ons balkonnetje in de schaduw te schrijven. Het is heel de week al extreem warm voor de tijd van het jaar. Maar hiep hiep hoera we hebben airco en zitten 50 meter vande Victoria rivier vandaan. Er is ook een zwembad. Dus de rest van de dag word lekker luieren.

Morgen gaan we een sunset cruise (boot) de rivier op en rondleiding ( township) van de stad hoe ze hier leven.

1. Corry en Theo:
    11 september 2017
    Wat een belevenissen Ans.Knap hoor om vaak vroeg uit bed te gaan om al deze avonturen mee te maken.Maar de thuisreis komt in zicht en tijd om afscheid te nemen van mensen waar je de laatste weken veel mee beleefde.Sla alles goed op in je hoofd voor het nagenieten straks.Nog fijne dagen en goede thuisreis.Allemaal groetjes van ons.C en T
  2. Gerrie:
    12 september 2017
    Was een mooie vakantie Ans .
    Heerlijk om te doen he .
    Genieten hoor .
    Liefs Gerrie