Windhoek

4 september 2017 - Windhoek, Namibië

nu lieve groetjes van mij en de restHoi, weer een mooie dag achter de rug.zijn naar de himba stammen geweest. Een ervaring apart. Nu vandaag  in Windhoek. Aan gekomen . Dat is de hoofdstad van Namibie.we zijn ook nog 2 dagen in hetEtosha Nationaal park geweest. Zoveel dieren gezien.probeer fotos toe te voegen. Nu net klaar van een lekker diner een speciale rundersnitsel, was heerlijk. Morgen gaan we naarBotswana, waar we kennis gaan maken met de bosjesmannen en hun zien dansen+ 570 km. Rijden. Dus weer een lange dag. Het weer is heerlijk. Gisteravond wel onweer gehad, maar zonder regen. Is ook gek hoor. Het is nu geen regen seizoen dus komt er ook geen regen.  Nu ik ga nog proberen een paar fotos er bij te krijgen, want we hebben nu goed internet. Groetjes en tot het volgend berichtje

1. Gilia:
    5 september 2017
    In de eerste plaats: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind de verslagen erg leuk
  2. Ad en José Verschuren:
    5 september 2017
    Hoi Ans wat een mooie reis en wat zien jullie veel en leuk zo te volgen geniet ze en tot de volgende keer.
  3. Berrie:
    Geweldig Ans
    Wat 'n mooie reis!
    Wat zal mooie foto's hebben!
    Geniet er maar heerlijk van,
    Groetjes aan iedereen!
  4. Rob en Marianne:
    Hoi Ans,
    Wat zal je veel te vertellen hebben al die indrukken mooi hoor.
    Nog veel plezier
  5. Gerrie:
    5 september 2017
    Leuk om te horen dat het goed gaat