Aankomst Kaapstad zuid afrika

23 augustus 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo Allemaal,

Na een goede vlucht met enige turbulentie boven de grens bij Nigeria en Kameroen kwamen we op geplande tijd in Kaapstad aan.Hier kwam een busje ons ophalen en bracht ons naar het hotel. Rond half waren we daar en hebben bijde een luxe suite. Ongelooflijk zo mooi. Jannie en ik op de 10de etage en Ans en Corrie op de 19 de. Zowel in de avond als vanmorgen een prachtig uitzicht over de stad. Vandaag gaan we op onderzoek uit voor de start van morgen. hoe. Dat zien we nog wel. Dat horen jullie de volgende keer weer.

O ja, op de foto van gisteren staan met de klok mee Ans,Jannie, Corrie en ik. Weten jullie wie mij reisgenoten zijn.

Tot de volgende keer

Groetjes Wouke

1. Lia Oomen:
    Dag Ans
    Zo een lange reis achter de rug.En nu op naar de beloofde reis .Geniet en zuig het op Ans .liefs Lia en Walther
  2. Ad en Rosa:
    23 augustus 2017
    Hoi, fijn dat de reis goed verlopen is. Leuk om jullie zo te volgen. Heb echter geen foto gezien
    Prettige vakantie verder
  3. Gilia:
    23 augustus 2017
    Ik ben erg benieuwd naar al jullie belevenissen.
  4. Rob en Marianne:
    Hallo Ans,
    Fijn dat je reis al goed begonnen is.
    Heb ook geen foto gezien.
    Blijf jullie volgen heel veel plezier
  5. Ad en José Verschuren:
    23 augustus 2017
    Hoi Ans goed te horen dat de reis goed verlopen is fijn om het zo te volgen geniet ervan.
    Wij hebben geen foto gezien ? Groetjes.
  6. Gerrie:
    24 augustus 2017
    Fijn dat je er ben , en wens je een fijne en leerzame vakantie met veel indrukken