Oranjerivier

26 augustus 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

volgend schrijfs

De dag begon met een heerlijk ontbijt om 7.00 uur. Daarna zijn we met 8 personen gaan kanoën , dat was voor mij een hele ervaring ( nooit gedaan) endan nog wel op de oranjerivier . Maar met zo,n geweldige leermeester (Wouke) was het een geweldige ervaring. En wat was de natuur mooi. Het was na een aantal koude dagen in Kaapstad  ook wel heel fijn dat het dik 30 graden was. Dus een beetje verbrand. Daarna een goede lunch van onze Afrikaanse mamma weer naar onze volgende trip en wel fish river canyon en daarna een goed diner. Morgen weer vroeg op voor een rit van 540 km. Dus ga nu stoppen en lekker slapen. Welterusten en tot Volgend schrijfs"

1. Paul en riek:
    26 augustus 2017
    Wat krijgen jullie veel te zien geniet er van groetjes
  2. Gilia:
    27 augustus 2017
    Het lijkt me wel een super fijne groep. Ik wens jullie mot veel plezier en een prachtige reis toe
  3. Ria en Bas:
    27 augustus 2017
    Klinkt allemaal erg leuk hoe was de safari!!!
  4. Corry en Theo:
    27 augustus 2017
    avontuur genoeg!Spannend ook.Iedere dag om nooit te vergeten.We horen je binnenkort weer Ans.Veel plezier.
  5. Nel en kees:
    27 augustus 2017
    Allemaal leuke ervaringen. vandaag zal het wel n lange dag worden. Doe het rustig aan want de reis is nog lang. Geniet er lekker van. Hoe is het contact metde andere reizigers. Het is leuk om het reisverslag te ontvangen. Doe de meiden de groeten.
  6. Ad en José Verschuren:
    27 augustus 2017
    Wat zullen jullie veel zien en genieten .Groetjes van ons.
  7. Gerrie:
    28 augustus 2017
    Geniet er van . Gr Gerrie
  8. Rob en Marianne:
    28 augustus 2017
    Wat een indrukken
    .Ans dat jij nog eens allemaal zou gaan ondernemen.
    Prachtig hoor geniet ervan.
    Veel plezier met je reisgenoten.
    groetjes Rob en Marianne